دوربین ...
 
تکشو
به دنیای تکنولوژی خوش آمدید...
 
 
سه شنبه 8 اسفند 1391برچسب:, :: 19:27 ::  نويسنده : ابوالفضل
دوربین‌ فیلمبرداری HDR-SR11 دوربین دیگری از SONY است که به تکنولوژی تشخیص چهره و تنظیم نور اتوماتیک مجهز است. HDR-SR11 به قابلیت فیلمبرداری با رزلوشن کامل 1080×1920 پیکسل مجهز است و از سیستم کاهش صداهای زاید محیطی در هنگام فیلم‌برداری پشتیبانی می‌کند. این دوربین‌ صدا را با سیستم دالبی و از طریق 5 اسپیکر کوچک پخش می‌کند. قابلیت فیلم‌برداری مبتنی بر هارد دیسک و هارد 60 گیگابایتی، حس‌گر CMOS، زوم اپتیکال 12 برابر و صفحه نمایش 3.2 اینچی مشخصه‌های اصلی این دوربین به شمار می‌رود. دوربین SR11 از کارت‌های حافظه PRO DUO پشتیبانی می‌کند.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: نوع دوربین : هارد دیسکی HDD - ذخیره سازی بر روی ذخیره سازی بر روی هارد دیسک 60 گیگابایت
مشخصات حسگر و تصویر: حسگر CMOS با دقت 10.2 مگاپیکسل
فیلمبرداری: کیفیت Full HD با فرمت HD: MPEG4 AVC/H.264 وSD: MPEG2
لنز: کارل زایس 4.9 تا 58.8 میلیمتر - بزرگنمایی اپتیکال 12 برابر - لرزشگیر تصویر اپتیکال (Super Steady Shot)
صفحه نمایش: صفحه نمایش 3.2 اینچ 921000 پیکسل - CD رنگی 123000 پیکسل با قابلیت تنظیم روشنایی
ورودی و خروجی ها: ورودی میکروفون - خروجی S-Video - خروجی هدفون - خروجی HDMI - خروجی USB - خروجی تلویزیون
سایر قابلیت ها: فلاش - فیلمبرداری در شب 0 لوکس - پشتیبانی از کارت حافظه Memory Stick Pro Duo - حافظه داخلی 60 گیگابایت - میکروفون داخلی - بلندگوی داخلی - ریموت کنترل
نام ها ديگر : Sony SR11
Sony HDR-SR11
:: نقد و بررسی Sony HDR-SR11
شرکت سونی به عنوان یکی از شرکت‌های سرآمد و برتر در زمینه‌ی ساخت دوربین‌های فیلم‌برداری، دوربین جدید دیگری از مدل‌های سری HD را به بازار دوربین‌های فیلم‌برداری معرفی کرد. دوربین فیلم‌برداری سونی مدل HDR-SR11 از جمله‌ مدل‌هایی است که بر اساس تکنولوژی AVCHD کار می‌کند و به قابلیت ضبط با رزولوشن کامل 1080×1920 مجهز است. کیفیت و وضوح تصاویر این دوربین بسیار خوب است و جزییات را به خوبی ثبت می‌کند. دوربین سونی SR11 با به‌ترین رزولوشن ممکن کار می‌کند. سیستم ثبت تصویر آن نیز بسیار کارآمد است. این دوربین بر اساس استاندارد MPEG-4 AVC/H.264 کار می‌کند و با بسیاری از برنامه‌های ویرایشی نسل سوم سازگار است.
دوربین فیلم‌برداری سونی مدل HDR-SR11 به حس‌گر 5.7 مگاپیکسلی 3.15/1 اینچی CMOS مجهز است. زوم اپتیکال این دوربین یک زوم 12 برابر است، اما صفحه نمایش آن 3.2 اینچ اندازه دارد و رزولوشن آن نیز 921.000 پیکسل است.
همان طور که می‌دانید LCD بیش‌تر دوربین‌های فیلم‌برداری رزولوشنی برابر با 250.000ـ200.000 پیکسل دارند. شایان ذکر است که دوربین فیلم‌برداری HDR-SR11 به منظره‌یاب مجهز است. از دیگر مشخصه‌هایی که علاقه‌مندان HDR-SR11 را خوش‌حال خواهد کرد می‌توان به مبدل میکروفون، هدفون و کلید مدرج چند کارکرده اشاره کرد. دوربین فیلم‌برداری سونی HDR-SR11 به هارد دیسک 60 گیگابایتی مجهز است.
به طور کلی، مدل‌های AVCHD به‌ترین کارآیی را هنگام ضبط تصویر به همراه دارند. دوربین فیلم‌برداری SR11 نیز همین طور است. این دوربین نیز با بهره‌مندی از تکنولوژی‌های پیش‌رفته‌ی تصویربرداری، به مشخصه‌ی تشخیص چهره مجهز است که هم برای فیلم‌ها کاربرد دارد، هم برای عکس‌ها. این مشخصه می‌تواند حداکثر 8 چهره را به صورت هم‌زمان در کادر LCD شناسایی کند. به این ترتیب، تنظیماتی مانند فوکوس، نوردهی و رنگ برای داشتن چهره‌های طبیعی‌تر و تونالیته‌ی به‌تر پوست به طور اتوماتیک انجام می‌شود. در هنگام عکاسی نیز تنظیمات مربوط به فلاش انجام خواهد شد. قابلیت تنظیم نور اتوماتیک قابلیت دیگری است که در این دوربین ارائه شده است.
دوربین فیلم‌برداری سونی HDR-SR11 بر خلاف دیگر هندی‌کم‌های موجود در بازار، تعداد پیکسل‌های بیش‌تری را هنگام ضبط AVCHD برای چهره‌های مشخص شده محاسبه می‌کند و به این ترتیب، تصاویر با کیفیت به‌تری ضبط می‌شوند. حس‌گر ClearVid CMOS و تکنولوژی Exmor از ویژگی‌های مهم این دوربین به شمار می‌روند. این تکنولوژی به صورت دیجیتال و آنالوگ از نویز تصویر کم می‌کند. سرعت خوب پردازش، سیستم کاهش نویز پردازش‌گر Bionz و بهینه‌سازی محدوده دینامیکی در کنار هم طوری عمل می‌کنند که فیلم‌ها و عکس‌های دوربین فیلم‌برداری سونی SR11 علاوه بر رزولوشن بالا، کیفیت رنگی و جزییات بسیار خوبی داشته باشند.
با حس‌گر 5.7 مگاپیکسلی این دوربین می‌توانید عکس‌های 10 مگاپیکسلی بگیرید. در حالت dual rec برای عکاسی و فیلم‌بردار
نقد و بررسی Sony HDR-SR11
پیشنهاد برای :
این دوربین فیلمبرداری را به افرادی که به دنبال یک دوربین با کیفیت عالی و از نوع هارد دیسکی هستند، پیشنهاد می کنیم.
:: مدلهای مشابه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


با سلام و عرض ادب به بینندگان گرامی من براتون کمی مطلب آوردم.شما با شرکت در نظرسنجی می تونید من رو خوشحال کنید.من هر روز این بلاگ را چک می کنم.و هر ماه راجع به بیشترین نظر در نظر سنجی مطلب می نویسم. من پذیرای نظرات شما هستم و همچنین تبلیغات تکنولوژی های برتردنیا. راستی یادم رفت راجع به اسم و برخی اطلاعات شخصی خودم باهاتون حرف بزنم. اسم من ابوالفضل است و فامیلم هم حاجی زاده.من بچه بوشهر هستم و در6/10/1379بدنیا اومدم و الآن هم 13 سالمه.امیدوارم از بلاگم خوشتون بیاد!!! با تشکّر،مدیر بلاگ.خسته نباشید...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکشو و آدرس ya79.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 113
بازدید کل : 24388
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1